نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7259
-
الف
+

بازیگر نقش «نیما شایان» در سریال «کلانتر 3» را بیشتر بشناسید+تصاویر

در این گزارش با «فرهاد مهادیان» بازیگر نقش «نیما شایان» در سریال «کلانتر 3» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «فرهاد مهادیان» که نقش یک پولیس وظیفه شناس به نام «نیما شایان» را در سریال در حال نشر «کلانتر 3» بازی کرده، متولد 28 ثور (اردیبهشت) 1353 در تهران است.

فرهاد مهادیان

 وی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته‌ اینجینری معدن از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

در سال 1376 وقتی 23 ساله بود با بازی در فلم «آژانس شیشه ای» توانست قدم اول را محکم بردارد و در کنار بازیگرانی همچون «رضا کیانیان» و «پرویز پرستویی» در یکی از آثار جاودانه سینمای ایران به هنرنمایی بپردازد.

فرهاد مهادیان

سال 1379 در سریال «همسفر» به کارگردانی «قاسم جعفری» در کنار بازیگرانی چون زنده یاد «پرويز پورحسينی»، «امين زندگانی»، «سميرا سياح»، «هايده حائـری» و «فريبا متخصص» به ایفای نقش پرداخت.

حضور در سریال های «کلانتر 3» به کارگردانی «محسن شاه محمدی» و «عشق گمشده» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» نقش پررنگی در به شهرت رسیدن «فرهاد مهادیان» داشت.

عشق گمشده

وی مدتی به کلی از فعالیت های بازیگری فاصله گرفت و از طرفی به دلیل نقش های ضعیفی که به او پیشنهاد می شد تصمیم گرفت در کاری حضور نیابد، بنابراین تمام وقت خود را صرف خوانندگی کرد و مدتی هم مربی فیتنس (پرورش اندام) بود.

فرهاد مهادیان

مهادیان را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 66% آثار وی سینمایی و 34% آثارش تلویزیونی است.

این بازیگر ایرانی در سریال های «نگهبان زمین» (1396)، «یکی مثل من» (1382)، «دختران» (1379) و فلم های «منفی هجده»(1386)، «راز شب بارانی»(1379) و «مردی از جنس بلور»(1377) ایفای نقش داشته است.

فرهاد مهادیان

گفتنی است سریال «کلانتر 3» با هنرنمایی «فرهاد مهادیان» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا

نظر شما
ارسال نظر